divendres, 11 de febrer del 2011

Observació d'un pugó

Els nens i nenes de 1r de l'Ateneu ens estem documentant sobre els animals i plantes que trobem al pati de la nostra escola perquè després crearem una història on els protagonistes seran aquests éssers que habiten al nostre pati.
Aquesta setmana hem fet l'observació a ull nu, amb lupa i amb microscopi òptic d'uns pugons. Ens ha sorprès veure'ls de tant a prop i us expliquem les nostres impressions en ortografia natural:



vaig veure un pugo de color negre i em va saludar.la maria teresa em va ensenyar una tomaquera que estava plena de pugons.
Claudia


els pugons tenan antenas i xuclan les plantas i son de color marons i tambe son de color ver i grocs.
Ariane



















Hola soc el Ignasi i vaig veura un pugó i aquei pugó no es mubia molt i aquei pugó era de una tomaquera i aqueia tomaquera era de la Felissa.

Hola soc la Susana hi e vist un pugó hi ès mubia molt hi la falissa tenia una tumaquera hi estaba plena de pugons hi avia un monton de pugons.
Susana
tania las potas molt jargas tania las antenas molt jargas tania als ulls marons tanian po da nusaltres
Alex v
baig beure mols pugons i un pugo gran, lu bag beure per microscopi i als atres pugons llo los ebist per la lupa i astaban mubersas.
Lorena.
vaig beure molt pugons i eran petits i als vaig veure per un microscopi i una lupa i per el microscopi i el pugo es veia molt gran i per la lupa es veia mes aprop.
Lucia.
jo bax beura ous i pug0ns. i baxbeura un pugo xagan i quan bax beura amb bax espanta.
Max
Tenia po del pugo perque era molt gran perque es mobia molt
Sergi
baig beura que era molt gran, es bajugaba molt. tanbe baig beura un ou per microscopi i per la lupa tanbe eran mols grans ieran igual de grans que amb la lupa i en la capsa eran molt petites.
Pau Ar.
vaig beura mols pugons amb un microscopi i amb una lupa.
Carla
bax beura i amb baxasustarma. jo bax beura ous. i cuan feia una miceta de pudo. i cun era la panxa era una miceta jorda.9 quilus.qun era amb lupa era patit.no antenccuan estaban a la fuia als pugon no as pudian caura.
Albert
baig beure molts pugons i un pugo per un microscopi molt gran qe tenia unes antenes molt llarges i uns peus molt llargs.
Oriol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada