dijous, 10 de febrer del 2011

JClic. plantes del pati

Treballant amb el JClic Les plantes del pati, creat pel CEIP Marià Cubí i Soler hem pogut aprendre molt de les plantes d'aquesta escola tan magnífica, els noms científics, els seus tipus de fulla. A més m'ha fet gràcia que l'olivera, per exemple, la tenim a la nostra escola i... Quina casualitat! l'Ana.S, la meva companya i jo vam fer un treball d'escollir arbres de la nostra escola i ens va tocar a nosaltres!!!!!! En fi, que m'ha semblat molt maco i interessant.
Mireia A.

Va molt bé per apendre els arbres i arbustos més coneguts. T'explica el nom científic i un petit text, a continuació et surt tot el text que has llegit i l'has d'omplir. Prova-ho!!!!!
Albert R.

Hem conegut molts arbres com el til·ler argentat i l'om de Sibèria. Ha sigut molt interessant m'ha agradat molt. Sabieu que hi ha un arbre que es diu rrrrobínia? És originari de nord Amèrica.
Interessant, veritat?
Marc D.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada