dimecres, 1 de desembre del 2010

La fira de santa Caterina de Vila-real


Companys i companyes de l'escola Botànic Calduch de Vila-real. Hem vist les vostres fotografies de la fira i us hem volgut enviar aquests comentaris:

  • El que més m'ha agradat ha sigut els ninos, perquè m'agraden molt jugar amb ells.
    I també les regalius perquè m'agrada molt el sucre!!!!!
    Luis G.
  • La foto que més m'ha agradat és la regaliu perquè era diferent a la que nosaltres tenim aqui i era també molt gran.
    Juan M.
  • El que més m'ha agradat de tota la fira és... tots els ninots, el formatge sembla molt bo i tots els entrepants tenien molta bona pinta.
    Gemma.
  • La millor foto que m'ha agradat és la de les "xuxes" i les joguines.
    Sabeu que jo també he anat a una fira com aquesta, i m'he trobat joguines, "xuxes" i mes coses, hi he anat amb una amiga que es diu Mireia.M. Aquesta fira la fan cada any a la plaça de l'Ermita de Sant Joan Despí.
    Carla B.
  • El que més m'ha agradat han sigut les "xuxes", també estava molt bé la creativitat dels nens, les castanyes, els ninos dels nens i també m'ha agradat molt algunes formes dels ninots.
    Raul.G
  • El que més m'ha agradat ha sigut la foto d'un nen al costat de la figura d'un toro.
    També unes figures més petites d'uns quants toros i n'hi havien de tots colors per cada un dels toros.
    Alvaro S
  • A mi el que més m'ha agradat del mercat Sta. Caterina, són les xuxes, perquè m'agraden molt. Jo també he anat a un mercat i em va agradar molt.
    Mireia M.
  • M'han agradat els peluigs del Bob Esponja. També m'ha agradat els TOROS¡¡¡.
    RUBÈN
  • Algunes fotos m'han cridat l'atenció com la de les joguines, els caramels, les figures per fer el pessebre i les llums que hi ha als fanals.
    Jo també he anat a una fira on em vaig comprar un gorro de Pare Noel, vaig passejar molta estona i vaig veure moltes coses fins que vaig marxar.
    Rafael.F.
  • M'ha agradat tot molt, però la que més m'ha agradat són les joguines de Bob Esponja. M'ha fet molta gràcia les nines de color fosc, la regaliu no vull ofendre, però està dolentíssima. A mi m'agraden les castanyes torrades i jo he anat a una fira i hem comprat coses per guarnir l'arbre de Nadal. El toro gegant també m'ha agradat, las "xuxes", si vaig a Vila-real em compraria moltíssimes i em lleparia els dits, unes de les coses que he comprat a la d'aquí són les figures del pessebre.
    Jordi C.
  • Les fotos que mes m'han agradat són les de les joguines i els torrons, també les de les "xuxes" i les castanyes. Segur que és molt divertit¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
    Sonia B.
  • El que més m'ha agradat de la fira és que hi ha moltes llaminadures i també les figures de toros.
    La veritat és que m'ha agradat molt!
    Carlota S

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada